تخفیفات
دسته بندی محصولات

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

تخفیفات

ضمانت اصل بودن کالا

ما خود به عنوان فروشندگان لوازم خانگی ، اذعان می کنیم که خرید کالای اصلی در زمینه لوازم خانگی بسیار مهم و تا حدودی دشوار است. البته امروزه گسترش استفاده از اینترنت و شبکه های اجتماعی، تا حدود زیادی به مشتریان کمک می کند. ضمن اینکه مجموعه مهرکالا با پشتیبانی و فروشندگان قوی، امکان مشاوره قبل از خرید را فراهم کرده است.

مهم ترین هدف مجموعه مهرکالا، تامین آسودگی خرید برای مشتریان و بعد از آن رضایت از کیفیت محصولات می باشد.

بنابراین 100٪ محصولاتمان را گارانتی و ضمانت کرده ایم و خدمات متنوعی به مشتریان گرامی ارائه می دهیم. از 100٪ ضمانت محصولات، ضمانت اصل بودن کالا یکی از آنهاست.

  • فروشگاه به طور تخصصی در زمینه اتو بخارها و بخارگر ها فعالیت می کند که تمامی اتو های فروشگاه از برند های معتبر هستند که به راحتی از سایت های معتبر جهانی برندهای فیلیپس،تفال و… قابل استعلام می باشند.
  • روش کار مجموعه مهرکالا این است که محصولات باکیفیت از برند های اصلی ارائه دهد و به هیچ وجه فروش اجناس تقلبی و یا اجناس با برند های متفرقه را ندارد.
  • مدت زمان ضمانت، مادام العمر است. یعنی در هر زمان پس از خرید کالا، می توانید از این ضمانت استفاده کنید.
  • عدم اصالت کالا باید حداقل توسط دو نفر فروشنده مطلع تایید شود.

لازم به ذکر است که برند معتبر محصولات شرط اصالت است و کشور سازنده روی اصالت یا عدم اصالت کالا تاثیری ندارد. چرا که بسیاری از محصولات موجود در بازار ایران و جهان ساخت کشوری غیر از کشور مادر برند هستند.

تیم فروشگاه لوازم خانگی مهر کالا

لوگو فروشگاه مهرکالا
لوگو ضمانت اصل بودن کالا