تخفیفات
دسته بندی محصولات

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

تخفیفات

10 مدل از بهترین سرخ کن های بدون روغن

10 مدل از بهترین سرخ کن های بدون روغن موجود در حال حاضر بازار کدام اند؟برای مشاهده قیمت سرخ کن ها با مهرکالا همراه باشید.

1.سرخکن فیلیپس مدل HD9270

با المنت بالایی و فن جریان هوا، غذاها با کمترین مقدار روغن و به صورت یکنواخت پخته میشود. هوای داغ سرخ‌کن، غذاها را با دمای کمتر و سرعت بیشتری پخت می‌کند؛ اگر با سرخ کن عادی پخت سیب زمینی حداقل ۲۰ دقیقه طول می‌کشد،پختن آن در سرخ کن بدون روغن در ۱۰ دقیقه تمام است!به راحتی در تنظیمات از پیش تعیین شده گزینه را برای تهیه سیب زمینی سرخ شده، سبزیجات کبابی، ماهی، مرغ، مواد غذایی منجمد و حتی کیک انتخاب کنید. همینطور شما می‌توانید به صورت دستی زمان و درجه دمای دلخواه خود را تنظیم کنید. برنامه‌های متنوع و قابل تنظیم دیجیتالی، ظرفیت 6 لیتری و قابلیت تنظیم دما و زمان از جمله ویژگی‌های این مدل محبوب هست.

سرخ کن فیلیپس در دو رنگ مشکی و سفید

2.سرخکن فیلیپس مدل HD9200

سرخ‌کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9200، دارای ولوم‌های آنالوگ برای تنظیم دما و زمان است. این دستگاه تا 60 دقیقه تایمر دارد و قابلیت خاموشی خودکار نیز داراست. می‌توانید دما را تا 200 درجه تنظیم کنید و غذا را تا نیم ساعت پس از پخت گرم نگه دارید. اجزای آن قابل جدا شدن هستند و در ماشین ظرفشویی قابل شستشو هستند. همچنین سبد با پوشش تفلونی ضد چسب دارای قابلیت جدا شدن است. ظرفیت ۴ نفره و طراحی جمع و جوری دارد که در فضا صرفه‌جویی می‌کند.

بین 10 مدل از بهترین سرخ کن های بدون روغنسرخ کن فیلیپس مدل 9200 یک سرخ کن جمع و جور و محبوب است.

3.سرخکن هنریچ مدل HFR8205

در لیست 10 مدل از بهترین سرخ کن های بدون روغن

قطعا هنریچ می تواند بهترین انتخاب باشد! سرخ‌کن بدون روغن هنریچ با ظرفیت 8 لیتری و توان 1800 وات، از پنل لمسی برای انتخاب آسان برنامه‌های پخت بهره می‌برد. این دستگاه دارای 8 برنامه پخت متنوع بوده و بدنه از استیل و پلاستیک ABS ساخته شده است که هم زیبایی و هم مقاومت دارد. سبد داخلی تفلونی دارای خاصیت ضد چسبندگی است و مخزن 8 لیتری امکان پخت انواع غذاها از پیتزا گرفته تا مرغ و ماهی را فراهم می‌کند. قابلیت تنظیم دمای بین 80 تا 200 درجه سانتیگراد به کاربر این امکان را می‌دهد تا میزان سفتی یا نرمی غذا را تنظیم نماید. همچنین دستگاه دارای قابلیت تنظیم دستی زمان و دما برای پخت دلخواه کاربر است.

سرخ کن هنریچ یک سرخ کن بزرگ مناسب برای خانواده های پرجمعیت می باشد.

4.سرخکن تفال مدل EY505

سرخ‌کن بدون روغن تفال مدل EY505، یکی از برترین سرخ‌کن‌هاست. با بدنه‌ای از جنس استیل و پلاستیک، این محصول علاوه بر زیبایی، مقاومت و استحکام بالایی دارد. دارای 8 برنامه خودکار پخت از جمله سیب‌زمینی سرخ شده، کتلت، میگو، کیک، پیتزا، ماهی، گریل و تفت دادن است. شما می‌توانید بر اساس نوع و حجم مواد غذایی، دمای مناسب را از 80 تا 200 درجه سانتی‌گراد تنظیم کنید، همچنین دارای تایمر 60 دقیقه‌ای است. این سرخ‌کن با توان مصرفی 1400 وات و ظرفیت 4.2 لیتر، برای خانواده‌های متوسط تا 6نفره مناسب است. روکش قابلمه از تفلون نچسب ساخته شده که علاوه بر کیفیت، به راحتی قابل شستشو است. قابلیت قطع خودکار نیز یکی از ویژگی‌های این دستگاه است.

برند تفال از بهترین سر خ کن های بدون روغن در دنیا را دارد

5.سرخکن نینجا مدل AF300

یک سرخ کن دوقلو فوق‌العاده با کیفیت از برند معتبر نینجا که از دو محفظه پخت مستطیلی شکل 3.8 لیتری بهره برده و در مجموع 7.6 لیتر گنجایش دارد.مناسب برای خانواده‌های پرجمعیت است.مهم‌ترین قابلیتی که سرخ کن AF300 دارد «پخت مجزا و همزمان» در دو محفظه است.می‌توانید برنامه مدنظر را برای هر محفظه آن اعمال کنید.نمایشگر گزارش وضعیت غذای در حال پخت هر محفظه «جداگانه و اختصاصی» است. برنامه‌های پخت عبارتند از:Bake (پختن)، Roast (کباب)،Air Fry(سرخ کردن)،Max Crisp (ترد کردن)،Dehydrate (خشک کردن)،Reheat (گرم کردن مجدد غذا).برای پخت غذاهایی نظیر سیب زمینی سرخ‌شده، مرغ درسته، ران و کتف مرغ، پیتزا، کیک، چیپس، استیک و هر نوع غذایی که مدنظر دارید، بهره بگیرید.و در آخر منو و پنل کاربری سرخ کن به شکل کلیدهای فشاری است.

سرخ کن برن  نینجا از بهترین مدل‌های سرخ کن بدون روغن با دو محفظه پخت است.

6.سرخکن کنوود مدل HFP70

سرخکن دوقلو کنوود با برخورداری از توان 1700 وات و دو مخزن تفلون نچسب، از بهترینهای بازار میباشد.این محصول دارای صفحه‌ی نمایش لمسی برای کنترل دما از 35 تا 200 درجه سانتی گراد و انتخاب نوع برنامه از بین 8 برنامه است. حجم هر محفظه سرخکن دوقلو کنوود 4 لیتر یعنی حجم کل 8 لیتر می باشد. برنامه‌های پخت آن شامل برنامه سرخ کردن ماهی، میگو، کیک و شیرینی، کباب، سیب زمینی، مرغ سوخاری، استیک، سبزیجات و… می‌باشد.قطع کن خودکار،تایمر،سبد نچسب با قابلیت تمیزکردن آسان،محفظه سیم جمع کن از قابلیت های این دستگاه می باشند.نکته قابل توجه در سرخکن بدون روغن کنوود قابلیت پخت جداگانه برای هر کدام از محفظه های آن است.

با سرخ کن کنوود می‌توانید همزمان دو نوع غذای متفاوت بپزید.

7.سرخکن فیلیپس مدل HD9252

سرخ‌کن بدون روغن HD9252 از فیلیپس، با عملکرد دیجیتالی و 7 برنامه پخت، به‌عنوان دومین محصول پرفروش این برند شناخته می‌شود. با توان 1400 وات و محفظه 4.1 لیتری، این دستگاه برای 4 تا 6 نفر مناسب است. نمایشگر LCD لمسی، امکان تنظیم دستی و بدنه مقاوم از جنس پلاستیک فشرده ABS، از ویژگی‌های برجسته آن محسوب می‌شوند.

سرخ کن فیلیپس مدل 9252 با صفحه لمسی سرخ کن محبوب از برند فیلیپس می باشد.

8.سرخکن فیلیپس مدل HD9280

مدلHD9280 فیلیپس مشخصات مشابهی با مدلHD9270 فیلیپس دارد.از لحاظ ظاهر،ظرفیت وحجم،برنامه پخت کاملا یکسان اند فقط یک تفاوت بزرگ دارند؛ آنچه این سرخ کن را در لیست 10 مدل از بهترین سرخ کن های بدون روغن متمایز میکند، سیستم IOT است که امکان اتصال به وای فای و کنترل از راه دور را از طریق گوشی همراه فراهم می‌کند.توان مصرفی این سرخ کن نیز 2000 وات و محفظه پخت دستگاه 6.2 لیتری است.

شاید برایتان سؤال باشد تفاوت قیمت دو مدل 9270 و 9280 چقدر است؟به خاطر وجود یک آپشن بیشتر در مدل HD9280 نسبت به مدل 9270 این دو دستگاه تفاوت قیمت حدود پانصد هزار تومانی دارند که البته توجه داشته باشید این تفاوت قیمت متغیر است.

 سرخ کن فیلیپس مدل 9280 یک سرخ کن با قابلیت اتصال به وای فای و حجم بسیار مناسب است.

9.سرخکن تفال مدل EY201

سرخکن بدون روغن EY201 یک محصول قدرتمند و با کیفیت و از جدیدترین های برند تفال است.توان این سرخ کن 1500 وات است که توان بالایی محسوب می‌شود.حجم سرخکن بدون روغن تفال 4.2 لیتری است که برای تهیه غذای 4 تا 6 نفر مناسب میباشد. سرخ کن بدون روغن تفال EY 201 با پنل کنترل ولومی،ظرفیت مناسب،طراحی ظاهری خاص،برنامه پخت متنوع و بدون شک کیفیت بالای دستگاه از ارزش خرید بالایی بین 10 مدل از بهترین سرخ کن های بدون روغن برخوردار است.

سرخ کن تفال مدل EY201 می‌تواند یک انتخاب مقرون به صرفه برای شما باشد.

10.سرخکن نینجا مدل AF100

سرخ‌کن بدون روغن AF100 از برند آمریکایی نینجا با توان 1550 وات و ظرفیت 3.8 لیتر، برای خانواده‌های کم جمعیتی انتخاب مناسبی است. با طراحی زیبا، سبد سرامیکی نچسب و ضدخش، تایمر 60 دقیقه، تنظیم دما تا 200 درجه و 4 برنامه پخت پیش‌فرض، گزینه‌ای کارآمد و کاربردی برای پخت غذاهای خانگی است. هرچند قیمت برند نینجا در مقایسه با برخی برندهای دیگر بالاتر است، اما کیفیت آن ارزشمند است و قطعا در لیست 10 مدل از بهترین سرخ کن های بدون روغن مدل های مختلف آن جای دارند.

سرخ کن بدون روغن نینجا مدل AF100 یک انتخاب عالی برای  جهیزیه عروس خانم ها است.
zeynab-yasy وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید