تخفیفات
دسته بندی محصولات

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

تخفیفات

ضمانت آسودگی

با سلام و احترام، با افتخار به اطلاع مشتریان گرامی می‌رسانیم که شما همواره در فروشگاه ما به محصولات با کیفیت دست یافته‌ اید. در راستای افزایش رضایت شما از خرید های انجام شده، ما با افتخار اعلام می‌کنیم که اکنون امکان انصراف از خریدهایتان را در مدت 7 روز از دریافت کالاها فراهم کرده‌ایم. با ضمانت آسودگی از این پس، زمان بیشتری برای شما فراهم شده تا کالای خریداری شده را بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که با انتخاب ما، بهترین را انتخاب کرده‌اید. ضمانت آسودگی به شما این امکان را می‌دهد تا در صورت عدم رضایت از کالا، از خرید خود انصراف دهید.

فرآیند انصراف

برای استفاده از این خدمت، شما کافی ست تا در مدت 7 روز از دریافت کالا با تیم پشتیبانی ما تماس گرفته و درخواست انصراف خود را اعلام کنید. سپس تیم ما روند انصراف را برای شما توضیح خواهد داد. با توجه به اینکه کالاهای موردنظر، لوازم خانگی می باشند، شرط اصلی مرجوعی، عدم استفاده از دستگاه است. شرایط را حتما مطالعه بفرمایید.

نکات و شرایط ارسال کالا

قبل از هر اقدامی با پشتیبانی تماس بگیرید و از ارسال کالا بدون هماهنگی با فروشگاه جداً، خودداری کنید.

  • با توجه به اینکه کالاهای موردنظر، لوازم خانگی می باشند، شرط اصلی مرجوعی، عدم استفاده از دستگاه است. قبل از اینکه از دستگاه استفاده بشود، و دستگاه تحویلی مطابق سلیقه شما نبود، می توانید مرجوع کنید.
  • در صورتی که خریدار گرامی تصمیم بگیرد کالای خود را بنا به دلایلی غیر از ایراد فنی و ظاهری تعویض کند، هزینه ارسال و عودت کالا به فروشگاه، از مشتری دریافت خواهد شد.
  • برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی و قطعات بسته‌بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.
  • در صورتی که سفارش شما شامل اقلام هدیه باشد و قصد مرجوع کردن کل سفارش را دارید، حتما باید هدیه نیز همراه سفارش عودت داده شود. در غیر این صورت از مبلغ سفارش کسر و مابقی مبلغ به شما عودت داده خواهد شد.
  • برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
  • در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.

مزایای ضمانت آسودگی

1.حق انصراف بی‌قیدوشرط: تا 7 روز بعد از دریافت کالا.

2. خدمات مشتریان: تیم ما همواره آماده است تا به شما کمک کند. با افتخار ما همراه شما در این سفر خرید هستیم و امیدواریم که خدمات “آسودگی” به شما احساس راحتی و اطمینان بیشتری بیافزاید. با تشکر از انتخاب شما، تیم پشتیبانی لوازم خانگی مهرکالا.

لوگو فروشگاه مهرکالا
لوگو 7 روز ضمانت آسودگی