تخفیفات
دسته بندی محصولات

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

تخفیفات

اتو بخار بوش مدل TDA3022GB

5/500/000 تومان

ناموجود

شناسه محصول: TDA3022GB دسته: , ,

توضیحات

معرفی اتو بخار بوش مدل TDA3022GB

یکی از بهترین اتو های بوش بوده که دارای قدرت بخار بالا می باشد. با 2850 وات توان و 210 گرم بخاردهی انبوه، سریع چروک های لباس ها را صاف می کند. این اتو بخار وزن بسیار سبک 1.44 کیلوگرم دارد. رنگ بدنه آن مشکی بوده که با خطوط خاکستری و سفید رنگ ترکیب شده است.

از نظر ظاهری این مدل با مدل بالاتر خود TDA5072GB مشابه می باشد. هر دو ساخت اسپانیا که به صورت حک شده در قسمت پشت اتو مشخص است، که به تعداد محدود در فروشگاه مهرکالا موجود است.

ویژگی های مهم اتو بخار بوش TDA3022GB

  • حجم مخزن آب 320 میلی لیتر بوده و به شما این امکان را می دهد تا مدت بیشتری اتو کشی را انجام دهید.
  • کلید اسپری که برای لباس هایی که مقدار بیشتری چروک دارند، تنها با فشردن دکمه اسپری، آب مخزن روی لباس ریخته شود و سپس با زدن بخار اتو کشی کامل انجام شود.
  • اتو بخار بوش TDA3022GB قابلیت خاموش شدن خودکار را دارد که یعنی زمانیکه اتو روشن باشد و روی لباس بدون حرکت باشد اتو با سیستم خاموش شدن اتوماتیک پس از 30 ثانیه خاموش خواهد شد و از آسیب زدن و از همه مهمتر آتش سوزی جلوگیری می کند.
  • طراحی دسته این اتو بخار به شکلی ارگونومیک است، دکمه های نرمی دارد و با نوک باریک اتو میتوانید، قسمت های یقه لباس و بین دکمه ها را نیز اتو کنید.
  • سیستم ضد چکه و جلوگیری از چکه کردن و لک شدن لباس ها، نیز یکی از قابلیت های خوب اتو بوش می باشد.

جنس کفی اتو بخار

اتو بخار با کفی سرامیکی می باشد. از بهترین جنس های کفی اتو بخار است که کیفیت اتو بخار بوش را چند برابر می کند. به راحتی روی انواع جنس های پارچه سرخوردگی دارد، با کمترین فشار دست حرکت می کند و کاملا ضد خش و نچسب می باشد.

سیستم ضد رسوب

سیستم پیشرفته ضد رسوب 3AntiCalc

سیستم سه مرحله ای که طی آن تمام املاح و رسوبات موجود در مخزن آب جذب می شود. هر ماه یک بار روی دکمه Clean که زیر دسته اتو بخار قرار گرفته فشار دهید تا تمام رسوبات با قدرت بخار زیاد خارج شود. همچنین تمام مراحل گفته شده برای رسوب زدایی دستگاه، در دفترچه راهنما به صورت تصویری و مرحله به مرحله توضیح داده که حتما آن را مطالعه کنید.

کلام پایانی

اگر دوست دارید یکی از مدل های با کیفیت اتو بخار های برند بوش را خریداری کنید که مشخصات گفته شده را داشته باشد، اتو بخار بوش TDA3022GB و یا مدل بالاتر آن ( اتو بخار بوش مدل TDA5072GB )، مناسب ترین انتخاب می باشد.

خدمات مهرکالا

– پشتیبانی و مشاوره رایگان: کارشناسان متخصص قبل و بعد از خرید در خدمت شما هستند(کلیک کنید).
– ضمانت اصالت: ضمانت مادام العمر بازگشت کالا و وجه درصورت اصل نبودن محصول(کلیک کنید).
-ضمانت آسودگی: بازگشت کالا تا 7 روز از زمان دریافت در صورت عدم استفاده از کالا.(شرایط را از اینجا بدانید).
– ضمانت نامه تعمیر: تا 18 ماه گارانتی درصورت بروز هرگونه عیب برای دستگاه با کارت گارانتی معتبر شرکت پاژن سرویس دارای شعبه در همه شهر های ایران.
– ارسال فوری: تجربه بهترین خدمات پس از فروش (شرایط ارسال را از اینجا بخوانید).

قبل ازثبت سفارش، لطفا با بخش فروش تماس بگیرید و از آخرین تغییرات در قیمت محصولات مطلع شوید.در نظر داشته باشید که به دلیل نوسات روزانه در بازار، این اقدام به شما کمک می کند تا اطلاع دقیق داشته باشید. 02133544708|09193698637|09198569146

توضیحات تکمیلی

کشور

اسپانیا

توان دستگاه

2850 وات

گنجایش مخزن آب

320 میلی لیتر

بخاردهی پیوسته

40 گرم در دقیقه

بخاردهی انبوه

210 گرم

جنس کفه

سرامیکی CeraniumGlissée

سیستم رسوب زدایی

3AntiCalc

قابلیت ضد چکه

دارد

قابلیت بخاردهی عمودی

دارد

وزن

1/44 کیلو گرم

طول کابل

3 متر

دیدگاه کاربران
افزودن نظر جدید
هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.
0 امتیاز
از 0 نقد و بررسی کاربران
0
0
0
0
0
با نوشتن نظرات، دیگران را برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.